fbpx
Loading
Als je íets moet met Purpose

PURPOSE FINDING JOURNEY

Je moet iets met Purpose

Om je heen zie je het steeds meer. Purpose; in positieve en negatieve zin. Vijftien jaar geleden hoorde je al over de opkomst van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen en ondertussen is het een denderende trein geworden. De termen purpose, SDG’s, PPP, greenwashing en sociaal ondernemen vliegen je om de oren en je weet dat je er iets mee moet. Als niet van je directie, dan wel aangespoord door het team.

 

Purpose Finding Journey

Op verzoek heeft bindu een purpose finding journey ontwikkeld dat gaat over het ontdekken van purpose. Wat is het precies, waarom zou je er iets mee willen, wat levert het op en hoe moet het dan eigenlijk? En waarom is de titel in het Engels?

We hadden het ook “een ontdekkingsreis hoe je zingeving toevoegt aan je bedrijfsactiviteiten” kunnen noemen, maar dat is zo’n lange titel. Inhoudelijk gezien klopt het wel. Want de Purpose Finding Journey is een traject van ongeveer drie maanden bestaande uit drie fasen:

  1. Inspiratie > Nieuwsbrieven met inspiratie over purpose en de SDG’s aan het team
  2. Werksessie > Antwoord op de vraag wat is de purpose van het team, merk en bedrijf
  3. Creatieve sessie > Hoe kunnen we purpose verankeren in onze activiteiten

 

Wat levert het je op?

  • Inzicht in purpose, de SDG’s en wat je er mee kunt doen
  • Drie SDG’s die je als organisatie wilt omarmen
  • Één idee voor een purpose gedreven concept of -project
  • Een enthousiast en betrokken team
  • Helderheid wat de volgende stappen zijn

Wat is de investering?

  • Een zuivere intentie
  • Open vizier en vrije geest
  • Positieve, creatieve energie
  • Commitment om alles te geven!
  • € 8.000 – € 15.000, afhankelijk van de vraag en de grootte van het team

Waarom wij?

  • Wij zijn tien jaar gespecialiseerd in concepten voor not-for-profit organisaties, of organisaties met een maatschappelijke, sociale en duurzame ambitie.
  • En hebben samen 35 jaar ervaring op het gebied van creatieve strategie en conceptontwikkeling.
  • Gecombineerd met onze businessachtergrond houden we altijd de uitkomst en zakelijke doelstellingen voor ogen.
  • We zijn goed op de hoogte wat er speelt in de maatschappij en zijn sterk in toekomstverkenning.
  • We zijn breed georiënteerd en weten daarom wat we kunnen doen om mensen een olifantenpaadje te laten lopen in plaats van in hetzelfde straatje te blijven.

Meer informatie?

Wij zijn benieuwd naar jouw mening over MVO, de SDG’s of purpose. Mocht jij nou benieuwd zijn wat de Purpose Finding Journey jou komt brengen, geef ons een seintje. Dan kunnen we er eens vrijblijvend over praten. Via telefoon: 0651502277 of mail: vanessa@bindu.amsterdam.

[activecampaign form=1]